2016. május 27., péntek

00. The Best Heart

The Best Heart
Sziasztok!
Belekezdve egy újabb történetbe, végre megoszthatom veletek az Iker Casillasról szóló kisebb gondolataimat.
Remélem ez is elnyeri a tetszéseteket.
A másik történet ugyan úgy folytatódik majd.! :)
Üdv, 
Audriana Moore
Prológus




THE BEST HEART 

Deliah Espino (Carbonero)

Sóhajtva hátradöntöm a fejem az ülésben, majd lehunyt szemmel próbálom kiűzni a rossz dolgokat a fejemből. A szemeim előtt akaratlanul is feltűnik a Spanyol férfi, aki elrabolta a szívem. Minden idők legnagyobb hibáját követtem el, mikor megcsókoltam egy olyan férfit, akinek felesége van. Bár tudtam, hogy nem lesz belőle semmi, nem tudtam, s tudok parancsolni, az iránta érzett szerelmem felett. Sohasem gondoltam volna, hogy egyszer az unokatestvérem férjébe leszek szerelmes. Egy olyan férfiba, aki számomra nem csak, hogy elérhetetlen, de tiltott is. Az autó leparkol, én pedig kénytelen vagyok megtörölni az arcomat, amin még a tíz perccel ezelőtti könnyeim száradnak. Kezembe vére a táskámat, s a kabátomat az arcom elé tartva várom, hogy a testőröm Bob végre kinyissa az ajtót, s végre a házamba érve utat engedjen az érzéseimnek, melyek a lelkemet mardossák. A fotósak megvadulnak, amint kilépek a biztonságot nyújtó kocsiból. A világ felé muszáj mindennap a boldog oldalamat mutatni, ami ma semmiképpen sem menne. Néhány újságíró bántó kérdése után a cérna teljesen elszakad, a könnyeim pedig újra hullani kezdenek. "Tisztában van vele, hogy tönkretett egy családot? ", vagy " Deliah, mit szól ahhoz, hogy egy világ tartja magát, egy neveletlen ribancnak?". A rajongóim, akik fel- fel tűnnek a firkászok között, sajnálkozva néznek rám. Már nem voltam az a lány, akit a hősüknek tartottak. Elvesztettem mindet, mikor Madridban, megismertem azt a férfit. Beérve az ajtó sírva elhajítom a kabátomat, a táskámból előkotrom a cigarettás dobozomat, majd rágyújtom. A hátamnál Bob felveszi a fekete szatén kabátot és a fogasra akasztja.
- Hagyj magamra - morgom, miután hatalmasat szívtam a káros anyagból. Amint a fűst a tüdőmig hatol, egyből megbánom, hogy rágyújtottam, de nem törődve az érzéssel, újra beleszívok. A nagydarab testőrtől is kapok egy sajnálkozó pillantást, majd felfogva a kérésemet elhagyja a házat. A telefonom vad csörgésbe kezd, de nem foglalkozva vele, előveszek egy üveg vodkát, majd tisztán belekortyolok. Keserű szájízzel kapcsolom be a tv-t egyenesen a sztárhírekre. Fintorral az arcomon, gúnyosan mosolyogva találkozom azzal a képpel, ami nemrég történt. Először a két nappal elcsattant csókról, majd a körülbelül 10 perce elcsattant pofonról, amit Saratól kaptam.
- Soha nem gondoltam volna, hogy képes vagy ezt megtenni velem - jelent meg szemeim előtt Sara zokogó arca. - Utállak, te ribanc - kiáltotta dühösen, majd kezét lendítette, ami egyenesen az arcomnak csapódott. 
Minden erőmet összeszedve kikapcsolom a folyton csörgő mobilomat, s cigarettával a számban, kezemben az üveggel, eldőlök a kanapén. Hangosan zokogom. A fájdalom belülről mardos. A legjobban az fáj, hogy ő nem állt ki mellettem. Elmondhatta volna, hogy ő ugyanúgy benne volt, mint én. Ehhez ketten kelletünk. Egyedül nem tudtam véghezvinni ezt. Iker pontosan ugyanúgy akarta, ahogyan én.
- Deliah Espino a fiatal énekes tehetség és unokanővére Sara Carbonero, a csinos sportriporter  sosem tartott erős viszont egymással. A két hölgy, ma úgy látszik végleg összeveszett egymással, ugyanis Iker Casillas, menyasszonya pofonnal jutalmazta a 22 éves lányt. Az ok nem más lehet, mint a pár napja felröppenő Delier. A Spanyol válogatott kapust, ugyanis rajtakapták a fiatal lánnyal, forró csókokat váltva. Később a Real Madrid csapatkapitánya tagadta, hogy bármi köze is lenne az énekesnőhöz, majd bevallotta, hogy hibát követett el. Úgy látszik Miss Carbonero vőlegényének meg tudott bocsájtani, de unokahúgának nem - mosolygott a kamerába a középkorú nő. Nem értenek semmit. Senki nem érti meg, hogy mi is zajlik le bennem. Elnyomom a csikket, és új szálra gyújtva előveszem a dalszövegfüzetemet. Erőszakosan megtörlöm az arcomat, a cikit pedig a hamutartóba helyezem. A szavak maguktól kezdenek el kavarogni a fejemben.

You got me sippin' on something
I can't compare to nothing
I've ever known, I'm hoping
That after this fever I'll survive
I know I'm acting a bit crazy 
Strung out, a little bit hazy....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése